Sunday, September 14, 2014

סדנאות בצק סוכר

נמאס לכם להגיש שוב ושוב את אותה העוגה, חסרת צבע וצורה? בעזרת סדנאות בצק סוכר תוכלו לשדרג את העוגות שאתם מכינים עם שלל פסלונים טעימים בעיצובים מיוחדים.

מדי שנה אתם עובדים קשה במטבח כדי להכין עוגות לאירועים מיוחדים כמו ימי הולדת לאנשים שאתם אוהבים, אבל אחרי כל ההשקעה הזו אתם רואים אל מול עיניכם עוגה חסרת עניין וצורה... הגיע הזמן לשנות את זה ולהתחיל לתת עיצוב מיוחד לכל עוגה שאתם מכינים, גם אם זו עוגה פשוטה מאוד. סדנאות בצק סוכר יתנו לכם את הכלים לעשות זאת.

פיסול בבצק סוכר

בעזרת סדנאות בצק סוכר אתם יכולים ללמוד כיצד להכין פסלונים קטנים שישדרגו את העוגה שלכם. תוך שימוש בדמיון ועם קצת יצירתיות, אתם יכולים להכין פסלונים קטנים מבצק סוכר שיקשטו את העוגות שאתם מכינים, כך שכל עוגה פשוטה תהיה עוגה חגיגית ומפוארת.

אין גבול לעיצובים

עוגה פשוטה כמו עוגת שיש יבשה יכולה להפוך לעוגה מעוצבת וחגיגית במיוחד לכבוד האירוע. למעשה, העוגה הופכת להיות הבסיס ליצירת אומנות של ממש ולכן הכנת העוגה הופכת להיות דבר פשוט ומהיר ואת רוב הזמן במטבח תוכלו להקדיש לעיטורים המיוחדים שעשויים בצק סוכר.

עוגה מבצק סוכר יכולה לשמש אתכם להכנת קישוטים בשלל צורות ובכל צבע שתרצו. בין השאר, אתם יכולים להכין בעזרתו אותיות, למשל לפי שם הילד או הילדה שחוגגים יום הולדת, להכין דמויות מיניאטוריות של חתן וכלה לעוגת חתונה, ועוד. כל קישוט שתכינו ישדרג את העוגה שלכם משמעותית, גם הקישוט הפשוט ביותר. וכמובן שכל האורחים יוכלו לאכול את הקישוטים וליהנות לא רק מהיופי שלהם אלא גם מהטעם.

No comments:

Post a Comment